Sikses Kivoi

Sikses Kivoi

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Löpinää :)

Petri tuli maanantaina kotiin 10:n päivän reissulta kotopuolestaan. Ja huomaa! Sängyssä oli ahdasta, muuten ollaan Lillin kanssa saatu aika leveesti nukkua, ei ole tönitty toisiamme yms. ja nyt sit ku Petri oli sängyssä niin en mahtunut kunnolla kääntymään kun jo Petri kyynärpää oli ottassa tai silmässä (joskus olen miettinyt et hyvä ettei ole tullut mustaa silmää kun se välillä paukauttaa ton kyynärpään mun päähän) ja sit Lillilläkään ei ollut enää kunnolla tilaa sängyssä nukkua vaan se nukkui mun jaloissa ja sit tietty mun peiton päällä etten saanut kunnolla peittoakaan päälleni. Kun ei raaski vetää sitä toisen alta...unet häiriityy.
Aamiaisetkin venyy tuntien mittaisiksi. No eipä tässä mitään kiirettä ole kun lomautettuna ollaan nyt molemmat vaikka aamiaiset venyykin. Se on sitä parisuhteen hoitamista..eikö?? Saa rauhassa jutskailla asioita.


Nää on muuten sit Petrin varpaat!! Ei mulla ole tollasta pottu isovarvasta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti