Sikses Kivoi

Sikses Kivoi

lauantai 10. marraskuuta 2012

Lahjasukat

Mä olen sit ainakin varmistanut et pukki ei unohda mua, tein sit varmuudeks 4 erilaista sukkaa johon sit lahjoja kyl mahtuu. Jos on isompia niin kai se jättää ne sit tohon sukkien alle....
No ei mar, myyntiin mä nää olen tehnyt. Vien Raumalle ens viikolla kirpparille. Toin vasemmanpuoleisen varmaan kyl ite pidän, tuli siit jotenkin söpis ku on nuo piparipojat tos taskus koristeena.
Vien kans myyntiin ton Baby Born nuken jonka olen joskus paril eurol alastomana kirpparilta ostanut, tein sille nyt vähän vaatetta päälle. 




Näitä meinasin jaa viedä, ei noita kaikkia värejä enää ole mut jotain viel on ja pari olen kerennyt viel tekemään, punanen on viel kehyksissä. Siitä puuttuu nuo ristipistot vielä. Nää on siis pannunalusia, tehty 7 veljes -langoista, hyvin kestävät kuumaa. Pitihän näitä ensin ite testata ennen ku voi vakuuttaa et kestävät kyl kuumaa kattilaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti